eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک


یکی از راهکارهای داشتنِ یک پوست سالم و البته یک میکاپ خوب اینه که، محصولاتی رو استفاده کنید که دقیقا مناسب با نوع پوست شما باشن. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)
به دو دلیل این مساله اهمیت خیلی زیادی داره:
- اول این که وقتی محصولات (چه پوستی چه آرایشی) رو مناسب با نوعِ پوست انتخاب کنیم، به این دلیل که فرمولاسیون و ترکیبات بکار رفته توی اون مطابق با نیاز پوست ماست، پوست بعد از استفاده آسییبی نمیبینه.
- دومین دلیل هم اینه که، نتیجه ای که میخوایم رو میگیریم. ما با خرید محصولات و هزینه ای که میکنیم میخوایم ظاهر زیباتر و پوست سالم تری داشته باشیم اما اگر این هزینه رو برای یک محصول اشتباه انجام بدیم، دو تا ضربه خوردیم هم هزینه ی الکی کردیم و هم نتیجه ی دلخواه رو نگرفتیم.

بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

برای همین امروز میخوایم بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک رو این جا بررسی و معرفی کنیم.
ببینیم چه ترکیبات و فرمولاسیونی برای این نوع از پوست مناسب هست ، پس اگه پوست خشک و یا دهیدراته ای دارین تا آخر این مقاله همراه ما باشین. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)


معرفی بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک :

بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

بارها راجع به ترتیب و روتین استفاده از لوازم آرایش برای میکاپ صحبت کردیم، اگر نمیدونید که بهترین ترتیبِ استفاده از لوازم آرایش چجوری هست ، بهتره قبل از هر چیزی آموزشِ مراحل میکاپ حرفه ای رو مطالعه کنید.

اول از همه باید بگیم ما برای پوست خشک دنبالِ محصولی با ویژگی های زیر هستیم، محصولی میخوایم که :

  1. پوست رو آبرسانی کنه و بتونه رطوبت مورد نیاز رو بدون سنگین کردن اون بهش بده.
  2. ظاهر ماتی نداشته باشه، چرا که میدونید ظاهر مات برای افرادی مناسب هست که پوست چربی دارند
  3. بتونه به پوست درخشندگی بده، پوست های خشک معمولا پوست هایی کدر و دهیدراته هستن و باید از محصولاتی که میتونه به اون درخشندگی طبیعی بده استفاده کرد این محصولات پوست رو خیلی سالم نشون میدن.
  4. ترکیباتی که در کنار رطوبت رسانی، منافذ پوستی رو نبنده. خیلی از اوقات پوست های خشک هم دچار انواع جوش مثل جوش های سر سیاه میشن و دلیل اون مسدود شدن منافذ پوست هست.
  5. اگر پوست خیلی خیلی خشکی دارین، بهتره محصولی استفاده کنید که ترکیباتی ضد التهابی داخل اون وجود داشته باشه. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)

خب حالا طبق روتین یک میکاپ حرفه ای میریم که بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک رو معرفی کنیم.

  1. زیر سازی:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    هر میکاپی و برای هرنوع پوستی نیاز هست که مطابق با نیازِ اون یک زیرسازی خیلی خوب انجام بدیم. این کار برای افرادی با پوست خشک باید حاوی محصولاتی باشه که میتونه پوست رو مرطوب کنه و رطوبت رو توی اون قفل کنه.
    اول از همه شما باید از یک آبرسان و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. و از اون جایی که قرار هست بعدش میکاپ انجام بدیم، باید از محصولی استفاده کنید که جذب پوست بشه و لوازم آرایشی رو روی پوست خراب نکنه.
    برای مثال شما نباید از کرم مرطوب کننده شبتون قبل از میکاپ استفاده کنید ، این نوع کرم ا رطوبت زیادی دارن و اغلب بر پایه ی روغن هستن،برای همین میتونه فید و موندگاری لوازم آرایش رو از بین ببره. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)
    بهترین محصولی که میتونید برای آبرسانی قبل از میکاپ استفاده کنید:

    بعد از این که ، آبرسان رو زدین اجازه بدین که جذب پوست بشه حالا نوبت میرسه به یک پرایمر مناسب.
    درست مثل محصول قبلی ، باید از یک پرایمری که میتونه رطوبت خوبی به پوست بده، ولی اون رو سنگین و چرب نکنه استفاده کنید.
    اگر فکر میکنید پرایمر توی روند و زیبایی میکاپ تاثیری نداره پیشنهاد میکنم پرایمر چیست و چه کاربردی دارد رو حتما مطالعه کنید توی این آموزش در رابطه با اهمیت و کاربرد پرایمر توضیح داده شده و انواع پرایمرها برای انواع کاربری ها متفاوت معرفی شدن. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)
    اما اگر بخوایم این جا بهترین پرایمر رو برای پوست خشک معرفی کنیم، سراغ این محصولات میریم که میتونن بهترین و تاثیر گذارترین نتیجه رو به ما بدن:


  2. کرم پودر:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    مرحله ی بعدی هر میکاپی در بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک، بعد از پرایمر استفاده از کرم پودر هست. انتخاب کرم پودر یکی از مهم ترین و البته سخت ترین بخش های هر میکاپه، چرا که این محصول درست مثل یک بِیس برای باقی محصولات عمل میکنه و اگه ، کرم مناسبی رو انتخاب و استفاده نکنید باید بگم که بقیه ی محصولاتی که استفاده میکنید ظاهر خوبی نخواهند داشت.
    بهترین کرم پودر برای پوست خشک محصولی هست که:
    کاور مناسب با نیازمون رو داشته باشه، ماندگاری اون بالا باشه و به پوستمون درخشندگی خوبی بده. به هیچ عنوان سراغ محصولاتی که روی اون ها عبارت 'مات' نوشته شده نرین، این کرم پودرها پوست رو خشک تر نشون میدن، روی قسمت های دهیدارته و خشک پوست میچسبن و میکاپ رو کیکی و پَچی میکنند و باعث میشن بافت و تکسچر پوست کاملا دیده بشه که یعنی بافت پوست ناهموار دیده میشه .
    پس برای پوست خشک باید دنبالِ محصولی باشیم با بافت سبک، ظاهر نهایی درخشان و طبیعی، با فید راحت و رطوبت رسان داره. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)
    محصولی مثل:


  3. کانسیلر:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    وظیفه ی اصلی کانسیلر اینه که تیرگی زیر چشم و لکه های تیره ی پوست رو کاور کنه. وقتی قراره که بهترین کانسیلر برای پوست خشک رو انتخاب کنیم باید یک محصول درست رو انتخاب کنیم وگرنه کانسیلر زیر چشم کیکی و ماسیده میشه و بعد از چند ساعت میبینید که خطوط زیر چشمتون خیلی عمیق دیده میشه.
    میتونید از محصولاتی استفاده کنید که یک فرمول هیدراته کننده مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و یا روغن ها طبیعی توی اون وجود داشته باشه.
    این ترکیبات از ، از دست رفتن رطوبت جلوگیری میکنن. از طرفی باید حواستون باشه که تکسچر محصول خیلی سنگین نباشه چرا که ممکنِ توی خطوط و منافذ نفوذ کنند و اون هارو خیلی بولد نشون بدن.
    میتونید قبل از اپلای کانسیلر از دور چشم آبرسان استفاده کنید فقط، حواستون باشه مقدار خیلی کمی از کرمتون رو باید کنید و اجازه بدید خشک بشه بعد سراغِ کانسیلرتون برین. (بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک)

    بهترین کانسیلری که میتونید استفاده کنید برای پوست خشک:

    با مطالعه ی آموزشِ بهترین مارک کانسیلر با بهترین ها آشنا بشین و در کنار اون میتونید طریقه استفاده از کانسیلر به بهترین روش ممکن رو در نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک رو یاد بگیرین.


  4. پودر فیکس:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    یکی از محصولاتی که انواع پوست باید و باید استفاده کنند پودرفیکس ها هستن. وقتی که پوست خشکی دارین، برای این که از خط افتادن کانسیلر در زیر چشم و یا خط انداختن کرم پودر توی نقاطی مثل خط خنده، جلوگیری کنیم باید موادِ کرمی رو با پودر، خشک و سِت کنیم.
    قبلا درباره ی طرز استفاده از پودرفیکس توضیح دادیم و این جا میخوایم بهترین پودر رو برای پوست خشک معرفی کنیم.

    از بهترین پودرفیکس ها برای بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک که افرادی با پوست خشک با خیال راحت میتونند اون رواستفاده کنن:


  5. رژگونه ، برنزر، کانتور:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    وقتی پوست خیلی خشکی دارین، تا جایی که ممکن هست از محصولاتِ پودری دوری کنید. پودر فقط پوست رو مات تر میکنه و چربی پوست رو جذب میکنه که این قضیه برای افرادی با پوست خشک اصلا مناسب نیست.
    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک، محصولاتی با تکسچر کرمی و مایع هستن. که هم ظاهر طبیعی روی پوست دارن و هم اینکه مثل پودر پوست رو خشک نمیکنن.
    فقط حواستون باشه که اگر از این محصولات استفاده میکنید، باید قبل از پودر فیکس اون ها رو روی پوستتون بزنید. به هیچ عنوان محصولات مایع و کرمی رو نباید روی پودر استفاده کرد.

    بهترین کانتوری که میتونید برای پوست خشک استفاده کنید:

    بهترین رژگونه ای که میتونید برای پوست خشک استفاده کنید:


  6. اسپری فیکس:

    بهترین لوازم آرایش برای پوست خشک

    درست مثل پودر فیکس ، اسپری فیکسهم برای هرپوستی ضروری هست.
    این ضرورت برای پوست های خشک خیلی بیشتره، چرا که اسپری ها علاوه بر سِت و فیکس کردن میکاپ و بالا بردن موندگاری اون پوست رو از حالت پودری و سنگینی میکاپ بیرون میاره و ظاهری طبیعی به اون میده. و در کنارش، از ماسیدگی و یا کیکی شدن میکاپ به شدت جلوگیری میکنه.
    پس حتما و حتما باید از اسپری فیکس در انتهاب میکپتون استفاده کنید. وقتی پوست خشکی دارین، میتونید از محصولی که پوست رو مرطوب و آبرسانی میکنه استفاده کنید مثل:


خب اصلی ترین محصولاتی که پوست های خشک باید در انتخابشون دقت کنند رو معرفی کردیم.
این محصولات رو وقتی درست انتخاب کنید خیالتون راحته که هم پوستتون آسیبی نمیبینه و هم این که میکاپتون خیلی شیک و زیبا میشه و موندگاری خوبی هم روی پوستتون داره.
باقی محصولات مثل ریمل، سایه ، رژلب و.... رو میتونید طبق سلیقتون انتخاب کنید فقط باید حواستون باشه محصول از کیفیت بالا و پیگمنت خوبی برخوردار باشه و از طرفی ترکیبات مضری مثل پارابن و یا الکل نداشته باشه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -