eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



روتین مراقبت از پوست قبل از خواب


میدونین که رسیدگی به پوست و داشتنِ یک روتین پوستی برای داشتنِ یک پوست سالم و جوان اجباری هستش. شب ها زمان مناسبی برای ترمیم و بازسازی پوست هست و چون هیچ عامل استرس زا و آلودگی محیطی وجود نداره محصولات خیلی بهتر به پوست نفوذ میکنن و تاثیرگذاریشون خیلی خیلی بیشتر هست.

روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

شما با توجه به نوعِ پوستتون و نیاز هایی که داره باید از محصولات مختلفی استفاده کنید برای مثال توی آموزش های قبلی روتین پوستی روزانه مخصوص پوست چرب رو توضیح دادیم اما این جا میخوایم ترتیبِ یک روتین مراقبت از پوست قبل از خواب رو بری انواع پوست بگیم و در کنارش محصولاتی که مناسب هستن رو به شما معرفی کنیم.
با رعایت این روتین مراقبت از پوست قبل از خواب، تفاوت رو توی پوستتون میبینید، پوستتون رو شاداب و سالم میکنید و صبح ها که بیدار میشین توی آینه یک پوست شاداب و لطیف میبینید.


روتین مراقبت از پوست قبل از خواب:

  1. پاک کردن میکاپ:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    توی روتین مراقبت از پوست قبل از خواب اول از هر چیزی باید با یک محصول مناسب هر موادی که از صبح استفاده کردید و روی پوستتون بوده رو تمییز کنید، این محصولات میتونه لوازم آرایشی و میکاپ باشه و یا میتونه یک ضدآفتاب باشه، باید و باید این مواد رو از روی پوستمون پاک کنیم.
    قبلا راجع به عوارض پاک نکردن آرایش قبل از خواب صحبت کردیم و میدونیم چه آسیب های جدی میتونه به پوستمون وارد کنه. پس با یک میسلارواتر مناسب کل پوست رو تمییز کنید و هر آلودگی و چربی که جذب پوست شده رو پاک کنید.
    حواستون باشه در روتین مراقبت از پوست قبل از خواب که به هیچ عنوان از دستمال مرطوب استفاده نکنید.
    محصولاتی که میتونید استفاده کنید:


  2. شوینده:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    یادتون نره که یک پاکسازی درست ، از دو مرحله تشکیل شده. وقتی با میسلار پوست رو تمییز کردین، باید با یک شوینده پوستی مناسب باقی آلودگی هارو تمییز کنید.
    محصولی ملایم و مناسب با نوع پوستتون رو انتخاب کنید، که چربی و رطوبت طبیعی پوست رو از بین نبره و باعث حساسیت و تحریک پوستتون نشه.


  3. تونر:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    یکی از غلط ترین تصورات اینه که تونرها برای پوست ما هیچ تاثیری ندارن و کاری انجام نمیدن . درصورتی که، این محصول یکی از ضروری ترین ها برای داشتن یک پوست سالم و صاف هست.
    توی آموزشِ نحوه استفاده از تونر صورت هم مزایای این محصول رو توضیح دادیم و هم نحوه استفاده از تونر رو یاد دادیم.


  4. محصولات درمانی:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    این مرحله دقیقا جایی هست که باید طبق نیاز و درمان پوستتون پیش برین. پس میشه گفت مرحله ای برای درمان هر نوع مشکلی که پوستتون داره، میتونه خشکی بیش از حد، جوش و لک، تغییرات رنگی و... باشه.
    میتونید از خیلی از سرم های لایه بردار توی این مرحله استفاده کنید. اگر هم مشکل خیلی خاصی ندارین، پیشنهاد میکنم حتما یک سرم درمانی و لایه بردار رو توی روتینتون قرار بدین چرا که میتونه به زیبایی و سلامت پوستتون کمک خیلی زیادی بکنه.
    میتونید به مقاله ی کاربرد انواع سرم های اوردینری سر بزنید و با توجه به نیازتون یک محصول رو انتخاب کنید.


  5. سرم آبرسان:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    اول از همه بگیم که این مرحله اختیاری هستش و بودنش پر از سود و مزایا هست ولی نبودش آسیبی بهتون نمیرسونه . اونم استفاده از یک سرم هیالورونیک اسید در روتین پوستی و بعد از سرم درمانیتون هست.
    هر نوع پوستی با خیال راحت میتونه اون رو استفاده کنه . هیالورونیک اسید ماده ای با رطوبت رسانی خیلی قوی هست که پوست رو از دهیدراتگی بیرون میاره و اون رو خیلی سرحال، شاداب و با لطافت میکنه.


  6. دور چشم:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    برعکس مرحله ی قبلی این مرحله واجب هست. ناحیه ی اطراف چشم حساس ترین و آسیب پذیرترین پوست در برابر آسیب های خورشیدی و استرس های روزانه هست و اگر درست از اون مراقبت نکنیم، دچار پیری زودرس در اطراف چشممون میشیم.
    پس از یک محصول آبرسان و مرطوب کننده برای هیدراته کردن و هیدراته نگه داشتنی این ناحیه استفاده کنید. اهمیت استفاده از دورچشم رو میتونید در مقاله چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم بخونید.
    اگه پوست خیلی خشکی دارین به دنبال محصولاتی باشین که حاوی پپتیدها هستن این ماده پوست رو خیلی قوی هیدراته میکنه و باعث سفت شدن اطراف چشم میشه و به مرور زمان پوست رو صاف میکنه و خطوط رو از بین میبره.
    اگر هم به دنبال از بین بردن پف و تیرگی هستین، محصولاتی که حاوی کافئین هستن میتونن مشکل شمارو حل کنند.


  7. مرطوب کننده و آبرسان:

    روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

    در آخر باید از مطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. فارغ از نوعِ پوستتون این محصول برای شما واجب هست.
    محصولی مناسب با نوع پوستتون انتخاب کنید که سبک باشه و منافذتون رو مسدود نکنه، اگر از رطوبت و آبرسان استفاده نکنید به مرور زمان پوستتون خشک و در میشه و یا برعکس اگه پوست چربی دارین ،پوستتون برای این که رطوبتش رو تامین کنه چربی بیشتری تولید میکنه.
    مرطوب کننده، ترمیم کننده سد پوست برای حفظ جوانی اون هستن. اهمیت این محصول در فصل های سرد سال خیلی بیشتر هم میشه.


خب ، یک روتین مراقبت از پوست قبل از خواب رو برای شما شرح دادیم. با رعایت اون بعد از مدتی میبینید چقدر تفاوت در پوست شما ایجاد شده، منافذتون کاهش پیدا کرده و پوست خیلی شاداب و سالم و با درخشندگی طبیعی دیده میشه.
این روتین رو جدی بگیرین و اگر از لایه بردار ها استفاده میکنید حواستون باشه صبح روز بعد از ضدآفتاب استفاده کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -