eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



لوازم آرایش ضروری برای مسافرت


سفر کردن ممکن هست که برای روح شما مفید باشه اما خیلی از اوقات به پوست آسیب وارد میشه که از اصلی ترین دلایل اون نادیده گرفتن روتین پوست و میکاپ هست . میتونم بگم آب و هوای جدید میتونه خیلی سریع همه ی اون کارهایی که برای پوستتون انجام دادین رو از بین ببره .
به همین خاطر این که یک جفت کفش کمتر بردارین تا جا برای محصولات پوستی و لوازم آریش ضروری برای مسافرت باز بشه، ارزشش رو داره. این جا میخوایم محصولاتی که باید و حتما توی سفر همراه باشند رو نام ببریم.

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

اول از همه نیاز به یک کیف داریم که هم جا دار و بزرگ باشه ، بتونیم وسایلمون رو توش خیلی مرتب قرار بدیم و هم این که سبک باشه و خیلی راحت بشه اون رو تمییز کرد و شست.

لوازم آرایش ضروری برای مسافرت :

  1. شوینده پوست :

    شوینده ی صورت یکی از اون محصولاتی هست که داشتنش توی مسافرت واجبه (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت) و پیشنهاد میکنم محصولی ملایم و آبرسان رو استفاده کنید.

    لوازم آرایش ضروری برای مسارفت

    چرا که پوست در سفر دچار خستگی زیادی میشه و اگه بخواین از محصولات خشن استفاده کنید ممکن هست پوستتون دچار یک سری تغییراتی بشه که قطعا نمیخوایم این اتفاق توی سفر بیوفته. پس برای مسافرت، محصولی رو بردارید که بتونه میکاپ و آلودگی رو خیلی خوب پاک کنه و از طرفی پوستتون رو هیدراته و مرطوب نگه داره.


  2. مرطوب کننده :

    حتما و حتما یک مرطوب کننده ی مناسب با نوعِ پوستتون بردارید، به 2 دلیل:
    1- پوستتون باید تغذیه بشه و غذای اون توی مسافرت رطوبتی هست که بهش میدین ، مخصوصا شب ها هنگام خواب که پوست در حال استراحت و بازسازی هست.
    2- خیلی از اوقات یک مرطوب کننده ی خوب میتونه جای پرایمر رو برای ما پر کنه ، چرا که وقتی اون رو قبل از میکاپ استفاده میکنید ، پوستتون رو شاداب و سالم میکنه و باعث میشه محصولاتِ آرایشی خیلی بهتر روی پوست قرار بگیرن. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)

    لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    از طرفی تغییرات آب و هوایی باعث میشه پوست خشک بشه و ظاهری خسته به خودش بگیره پس داشتن یک مرطوب کننده میتونه از این اتفاق خیلی خوب جلوگیری کنه.

    بهترین محصولات رو میتونید در مقاله ی بهترین کرم آبرسان صورت پیدا کنید. اما این جا هم چند مورد که جزوبهترینا هستن رو به شما معرفی میکنیم.


  3. ضدآفتاب :

    خیلی ها فکر میکنن تا وقتی به یه جای گرم و آفتابی سفر نکنن نیازی به ضدآفتاب ندارن. باید بدونین این محصول باید یک جایی دائمی در لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت داشته باشه حتی اگه توی پاییز و زمستون مسافرت میرین.

    لوازم آرایش ضوری برای مسافرت

    برای این که خیلی راحت ازش استفاده کنید ، پیشنهاد میکنم محصولی سبک و بدون چربی رو انتخاب کنید و سراغ محصولاتی با فرمولاسیونی برین که خیلی سریع جذب پوست میشن و روی پوست نمیمونن. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)

    با خوندن آموزشِ عوارض نزدن ضدآفتاب استفاده از این محصول رو بیشتر جدی میگیرن.


  4. بالم لب :

    یادتون باشه، اولین قانون برای داشتن ظاهری زیبا ، احساس شادابی هستش و قبل از استفاده هر محصول آرایشی باید از سلامت و هیدراته بودنِ کامل صورت اطمینان حاصل کنید.

    لوازم آرایش ضوری برای مسافرت

    لب ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش ها برای صورت هستن، پس باید اون هارو همیشه مرطوب و هیدراته نگه داریم که هم به تنهایی و هم با رژلب زیبا به نظر برسن. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)


  5. کانسیلر :

    یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین محصولات کانسیلر هست، این محصول برای کاور کردن هر گونه لک و قرمزی روی پوست و زیر چشم بی نظیر هست. میتونید از یک محصول هم رنگ با پوستتون برای کاور لکه های پوستی و یک محصول روشن تر برای کاور تیرگی زیر چشمتون استفاده کنید . (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    حواستون باشه که :
    1-کانسیلر خیلی چرب نباشه چرا که هم توی خطوط زیر چشم جمع میشه و باعث میشه این ناحیه چروک بیوفته و هم ریملی که روی مژه میزنید رو به هم میریزه.
    2-خیلی هم خشک نباشه چون ظاهری کیکی و ماسیده و خسته به پوست میده .

    توی آموزشِ بهترین مارک کانسیلرمیتونید بهترن هارو پیدا کنید.


  6. ریمل :

    ریمل محصول بعدی که جزو لوازم آرایش ضروری برای مسافرت باید باشه، این محصول چه همراه با میکاپ استفاده بشه و یا این که بدون هیچ میکاپی و به تنهایی اون رو استفاده کنید باعث میشه چشم ها خیلی گیراتر و چهره شاداب تر بشه و آثار خستگی رو خیلی خوب از بین میبره.

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    کافیه از یک فرمول بدون ریزش استفاده کنید، تا در طول روز خیالتون راحت باشه که قرار نیست زیر چشمتون ریزشی داشته باشه و اون رو سیاه و نامرتب نشون بده.


  7. ابرو :

    ابروها قاب چشم هستن و برای این که ظاهرتون همیشه مرتب به نظر برسه باید ابروهایی مرتب داشته باشین . پس مناسب با نوعِ ابرویی که دارین یک محصول مناسب رو برای استایل کردن اون همراهتون داشته باشین .

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    اگر از مداد ابرو استفاده میکنید، میتونید از محصولاتی که دو طرفه هستن و یک سمت اون مداد و سمت دیگه براش برای شونه کردن ابروها هست استفاده کنید، شانه کردن ابروها تاثیر خیلی خوبی روی مرتب بودن اوها میزاره. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)

    میتونید از برند هدی بیوتی بهترین مداد ابروها رو پدا کنید.


  8. کرم پودر :

    در کل پیشنهاد میکنیم در طول سفر و تفریحاتتون تا جایی که میشه پوستتون رو سبک نگه دارین و اجازه بدین استراحت کنه اما، اگر جزو اون دسته افرادی هستین که باید از کرم پودر استفاده کنیدو یا قرار هست به مراسم و مکان خاصی برین محصولی رو برای کاور پوستتون انتخاب کنید که :

    لیست لوازم ارایش ضروری برای مسافرت

    1-مناسب با نوع پوست شما باشه و قبلا ازش نتیجه ی خوبی گرفتین چرا که مسافرت وقت مناسبی برای امتحان کردن محصولات و فرمول های جدید نیست.
    2-کرم پودر رو مطابق با رنگ پوستتون انتخاب و استفاده کنید.
    3-از محصولی استفاده کنید که اکسید نشه، در طول روز ممکن هست که نتونید میکاپتون رو چک و تمدید کنید پس از محصولی استفاده نکنید که وقتی در انتهای روز عکساتون رو میبینید ، رنگ پوستتون نارنجی و تیره باشه.
    4-کرم پودری با موندگاری عالی استفاده کنید.
    5-حواستون به فرمولاسیونی که انتخاب میکنید باشه، از کرم های سنگین و چرب استفاده نکنید ، این محصولات در طول روز پوستتون رو کیکی و ماسیده و چهره رو خیلی خسته نشون میدن . (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)

    توی مقاله های زیر میتونید محصول مناسبتون رو انتخاب کنید :
    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه
    در خرید کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم
    بهترین کرم پودر فاقد چربی
    بهترین کرم پودر مخملی
    بهترین کرم پودر برای پوست چرب
    و... .


  9. برنزر :

    شاید فکر کنید ، برنزر قطعا جزو لوازم آرایش ضروری برای مسافرت نیست اما، اگر از تاثیری که این محصول روی زیبایی چهره ی شما میزاره رو بدونید حتما و حتما یک برنزر رو توی کیفتون قرار میدین.

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    برنزرها به پوست گرما و رنگ خیلی خوبی میدن و میتونن چهره رو باز ، شاداب و سالم نشون بدن. پیشنهاد میکنیم از یک رنگ طبیعی با تناژی گرم استفاده کنید و یادتون باشه قرار نیست با برنزر کانتور کنید چرا که برنزر به هیچ عنوان مناسب برای این کار نیست فقط ، میخوایم اون رو روی گونه اطراف پیشونی و خط فک ، در واقع جاهایی که آفتاب میتابه بزنیم تا مارو خیلی زیباتر نشون بده. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)


  10. رژگونه :

    رژگونه در سفر یکی از اون تکنیک هایی هست که میتونه خستگی چهره شمارو خیلی خوب کاور کنه.

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    پس یک رنگ طبیعی رو انتخاب کنید و اون رو توی کیفتون بزارید و هر موقع خواستین چهرتون رو از خستگی بیرون بیارید ، بهش درخششی طبیعی بدین و اون رو خیلی شاداب و سالم نشون بدین از رژگونتون استفاده کنید. (لوازم آرایش ضروری برای مسافرت)


  11. پرایمر :

    اگر پوست خیلی چرب، خیلی خشک ، منافذ دار و... دارین حتما پرایمری که مشکل شمارو حل میکنه رو همراهتون داشته باشین. پرایمرها پوست رو صاف و یکدست میکنن و باعث میشن پوست با میکاپ و بدون میکاپ بی عیب و نقص به نظر برسه. اگر هم مشکل خاصی ندارین ، مرطوب کننده ای که همراهتون دارین میتونه پرایمری عالی برای شما باشه.

    لیست ضروری لوازم آرایش برای مسافرت

    در کنار این ها پرایمر باعث میشه موندگاری میکاپ بالا بره و این برای مسافت هایی که معمولا وقت و مکانی برای تمدید میکاپ نیست، عالی هست.

    دو تا آموزشی که میتونه به انتخابتون کمک زیادی بکنه :
    بهترین پرایمر برای منافذ باز و بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک.


  12. پالت سایه :

    خیلی از افراد توی مسافرت ها اصلا میکاپی نمیکنن و خیلی ها هم برعکس . اما وقتی شما سراغ این آموزش اومدین یعنی قطعا یه موقعیتی پیش میاد که توی سفرتون نیاز به میکاپ دارین :)).

    لیست لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    داشتنِ یک پالت سایه با رنگ های کاربردی و البته توی سایز مناسب میتونه میکاپی عالی و شیک به شما بده. باور کنید زدنِ یک سایه ی تک رنگ با رنگی طبیعی، مات یا شاین تفاوت خیلی زیادی رو توی چهره شما ایجاد میکنه پس ، حتما یک پالت سایه مناسب + براش مناسب رو همراهتون داشته باشین.


  13. رژلب :

    خیلی از افراد به جای داشتنِ یک یا دو رژلب ترجیح میدن یک پالت لب همراهشون داشته باشن ، اما این کاملا بستگی به سلیقه و میزان استفاده شما داره.

    لوازم آرایش ضروری برای مسافرت

    اما همیشه باید دو رنگ رژلب همراه شما باشه، یک رنگ تیره تر و رنگی طبیعی و نود .
    محصولی رو انتخاب کنید که موندگاری خیلی خوبی داشته باشه ، در طول روز پخش نشه و روی لبتون رو خشک نکنه و خط نندازه.

    در ادامه فکر میکنم برای مسافرتتون بد نیست که راه های ماندگاری رژلب رو یاد بگیرید .

تمامی لوازم آرایش ضروری برای مسافرت رو به شما گفتیم ، میتونید با توجه به سلیقه ای که دارین از اون کم و یا بهش اضافه کنید .
اما یادتون باشه:

  1. همیشه 1 یا 2 کالای ضروری رو توی کیف دستی و دم دستتون بزارین.
  2. تا جایی که میشه از محصولات چند منظوره استفاده کنید.
  3. آب و هوا رو در نظر بگیرین، اگه جایی میرین که خیلی شرجی و مرطوبه محصولاتی که انتخاب میکنید باید ضدآب، ضدتعریق و رطوبت باشن.
  4. یک آینه ی کوچیک همراهتون داشته باشین.

برای اپلای محصولاتی مثل سایه و پودر نیاز به براش دارین و ازونجایی که براش ها جای خیلی زیادی رو توی کیف لوازم آرایش ما میگیرن، باید از محصولاتی که کمترین جارو اشغال میکنن استفاده کنید . محصولاتی مثل:


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -