eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



اسم انواع لوازم آرایش با عکس


اسم انواع لوازم آرایش با عکس

اسم انواع لوازم آرایش با عکس

توی این دنیای این روزهای میکاپ، محصولات خیلی زیادی تولید شده که ممکن هست برای کسی که اول این راهه کم گیج کننده باشه. اما در کل باید بدونین که یک میکاپ کامل و حرفه ای از یک سری محصولات پایه تشکلی شده که این جا میخوایم تک به تک هرکدوم رو نام ببریم و برای اونها بهترین محصولات و برندهایی که میشناسیم رو معرفی کنیم.

در ابتدای اسم انواع لوازم آرایش با عکس ،یک توضیح کلی بدیم که هر میکاپی اول یک زیر سازی داره که اگه اون رو انجام ندیم قطعا مراحل بعدیمون خوب پیش نمیره و بعد از زیر سازی و آماده شدن پوست میریم سراغ محصولات آرایشیمون .

  1. مرطوب کننده

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    برای معرفی اسم انواع لوازم آرایش با عکس اولین محصولی که برای میکاپ نیاز داریم یک مرطوب کننده و آبرسانِ مناسب با نوع پوستمون هست. زمانی یک میکاپ خیلی خوب روی پوست زیبایی و موندگاری داره که روی پوستی سالم و هیدراته انجام شده باشه. پس اول از همه باید با یک محصولِ درست پوستمون رو خوب تغذیه کنیم.


  2. پرایمر

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    بعد از مرطوب کننده برای اسم انواع لوازم آرایش با عکس باید بریم سراغِ رفع عیوب پوستی برای مثال، اگر شما جزو افرادی هستین که روی پوستتون منافذ بزرگ دیده میشه، اگر روی این منافذ کرم پودرتون رو بزنید، مطمئن باشین که بعد از مدتی کوتاه دوباره از زیر کرم پودرتون بیرون میان و خودشون رو نشون میدن.
    پس از یک پرایمر استفاده میکنیم تا منافذ پوستی رو کاور کنیم. شما ممکن هست مشکلات دیگه ای روی پوستتون داشته باشین و برای رفع اون باید به دنبال پرایمری مناسب با پوستتون برین.

    آموزش های زیر میتونن به پیدا کردن محصول مناسبتون به شما کمک کنند.
    پرایمر چیست و چه کاربردی دارد
    بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک
    بهترین پرایمر برای منافذ باز
    انواع پرایمر


  3. کرم پودر

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    بعد از این که با مرطوب کننده و پرایمر پوست رو خیلی خوب آماده سازی کردیم، میریم سراغِ کاور و یکدست کردن رنگ و بافت پوست به کمک کرم پودرها .
    بعد از پرایمرها کرم پودر، به عنوان بِیس میکاپ شناخته میشه و این که از چه محصولی و با چه کیفیتی استفاده میکنید اهمیت خیلی زیادی داره. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)
    برای همین هم خیلی مهمه که یاد بگیریم با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ و در ادامه با معرفی بهترین کرم پودرها آشنا بشیم. با یاد گیری این دو مطلب بسیار مهم، میتونیم بهترین محصول رو برای پوستمون انتخاب کنیم.


  4. کانسیلر

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    به هیچ عنوان امکان نداره شما کرم پودر استفاده کنید ولی کانسیلر نزنید. شاید بشه برعکس این کار رو انجام داد و کانسیلر رو بدون کرم پودر استفاده کرد اما وقتی با کرم پوستتون رو یکدست میکنید باید و باید زیر چشمتون رو هم با یک کانسیلر که یک درجه از رنگ پوستتون روشن تر هست ، خیلی خوب کاور کنید و از تیرگی بیرون بیارین.
    اگر هم دور چشمتون تیرگی زیادی دارین پیشنهاد میکنم بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم رو بخونید ، توی انتخابتون کمک خیلی زیادی به شما میکنه. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  5. هایلایتر

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    از محصولاتی که میتونه با یک حرکت پوست رو خیلی شیک ، شاداب و سالم نشون بده. هایلایترها در مدل و رنگ های مختلفی وجود دارند و شما میتونید طبق سلیقه و با توجه به آندرتنِ رنگی که در میکاپتون استفاده کردین اون رو روی پل بینی، استخوان گونه، زیر ابرو ، گوشه چشم و...استفاده کنید.
    نکته ای که بسیار مهمه اینه که هایلایتر رو نباید روی منافذ و یا نقاطی که بافت پوست دچار ناهمواری شده استفاده کرد چرا که اون رو بولدتر نشون میده.


  6. کانتور

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    میکاپ کردن یعنی این که عیوب پوستی رو تا حد امکان از بین ببریم و نقاط قوت رو برجسته کنیم. کانتور کردن هم دقیقا یکی از همین تکنیک ها برای زیباتر کردن فرم صورت هست. باید بدونید هر فرمی از چهره باید به شکل خاصی کانتور بشه و این رو میتونید در آموزش کانتور انواع صورت یاد بگیرید.
    کانتورها مدل های مختلف پودری، چرب و کرمی، استیکی و مایع دارن که شما با توجه به نوع پوستتون و سلیقه و سطح مهارتتون در این کار میتونید محصول مورد نظرتون رو انتخاب و استفاده کنید. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  7. برنزر

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    برنزرها ، از اون محصولاتی هستن که خیلی کم اهمیت دیده شدن. اگر بدونید چه تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی میکاپ شما میزاره قطعا از اون توی همه آرایش هاتون استفاده میکنید. در واقع میتونید یک محصول با تناژ گرم انتخاب کنید و روی گردن، گونه، خط فک و اطراف پیشونی رو به مقدار خیلی کمی برنزر بزنید. اینجوری به میکاپتون گرما و روح میدین و همه ی رنگ هارو با هم هماهنگ میکنید فقط حواستون باشه که نباید مقدار زیادی از این محصول رو استفاده کنید.


  8. رژگونه

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    یکی از کلیدهای اصلی برای داشتنِ یک میکاپ زیبا و درخشان قطعا استفاده از رژگونه هست. برای استفاده از رژگونه رنگ های خیلی زیادی وجود داره، بهترین کار اینه از یک رنگ طبیعی و روشن استفاده کنید. نمیخوایم یک میکاپ رنگارنگ داشته باشیم بلکه میخوایم با استفاده از طبیعی ترین رنگ ها پوستمون رو خیلی شاداب و چهرمون رو زیبا نشون بدیم.
    پس رنگ طبیعی خودتون رو انتخاب کنید و اون رو روی سیب گونه، دقیقا نقطه ای که وقتی میخندید بیرون میزنه، بزنید و فید کنید. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  9. پودرفیکس

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    باید و باید هر محصولِ کرمی که روی پوستتون استفاده کردین رو با یک پودر فیکس ، فیکس و سِت کنید. در غیر این صورت تمام مواد کرمی مثل کرم پودر کانسیلر بعد تایم کوتاهی توی خطوط پوستی فرو میرن و اون هارو خیلی بولد میکنن. اگر پوست چربی داشته باشین ، استفاده کردن از پودر فیکس میتونه به مات شدن و موندن پوستتون کمک خیلی زیادی بکنه.
    پس ، بعد از فید و بِلِند تمام مواد کرمی ، با یک براش مناسب پوستتون رو با یک پودرفیکس خشک کنید. اگر نمیدونید چجوری باید از این محصول استفاده کنید میتونید اون رو در آموزشِ طرز استفاده از پودرفیکس یاد بگیرین.


  10. پالت سایه

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    قطعا بعد از این که پوست رو اینقدر خوب کاور و یکدست کردین، باید به میکاپ چشمتون هم برسین وگرنه آرایشتون خیلی زیبا نمیشه. استفاده از یک رنگ سایه روی پلک میتونه تفاوت فوق العاده ای رو برای شما ایجاد کنه پس حتما و حتما یک پالت سایه انتخاب کنید و به سلیقه ی خودتون یک سایه ی زیبا طراحی و اجرا کنید.
    آموزش آرایش چشم سادهو میکاپ اسموکی کمک زیادی به زیبایی میکاپ شما خواهند کرد.


  11. خط چشم

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    اگه بلد باشین چجوری خط چشم مناسب پلکتون رو بکشین ، بهتون قول میدم میکاپ شما در عین ساده بودن میتونه تغییر خیلی زیادی توی چهره شما به وجود بیاره.
    پس حتما و حتما بعد از سایه ی چشمتون از یک خط چشم به سلیقه ی خودتون استفاده کنید. اگر هم مدل چشمتون و خط چشمی که به شما میاد رو نمیدونید ، ایرادی نداره اون رو توی آموزشِ انواع خط چشم پیدا کنید. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  12. ریمل

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    ریمل ها از اون دسته محصولاتی هستن که چه با میکاپ و چه بدون میکاپ روی زیبایی ما تاثیر خیلی خوبی میزارن و با باز و گیرا کردن چشم ما میتونن، چهره مارو خیلی شاداب و بدون خستگی نشون بدن.
    برای انتخاب ریمل گزینه های محدودی وجود داره، محصولاتی که مژه رو بلند میکنن ، حجم میدن و یا هر دوی این کار رو برای مژه ما انجام میدن.
    با توجه به نیازتون ریمل مناسب رو انتخاب و خریداری کنید و خیلی با احتیاط اون رو روی تارهای مژتون بزنید . پیشنهاد میکنم، ریمل رو دو لایه استفاده کنید تا مژه های شما رو خیلی خوب مشکی و پر و زیباتر کنه.
    بهترین مارک ریمل خارجی رو این جا پیدا کنید.


  13. میکاپ ابرو

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    ابروها قاب چشم ها هستن و باید و باید اون هارو همیشه مرتب و زیبا استایل کنیم تا زیبایی چشم مارو دو برابر کنن و ظاهرمون رو مرتب نشون بدن. برای این کار باید به ابروهاتون نگاه بندازین و ببینید که نیاز اصلی اون ها چیه برای مثال، ممکن هست شما یک ابروی پری داشته باشین و با یک ریمل ابروی بی رنگ بتونید اون رو استایل کنید و یا برعکس، نیاز به سایه، مداد و ژل ابرو داشته باشین. این مساله رو در مطلبِ بهترین وسیله برای آرایش ابرو میتونید یاد بگیرید، در این آموزش به طور مفصل راجه به ابرو توضیح دادیم. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  14. رژلب

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    میکاپ لب ها و این که از چه رنگی استفاده کنید یک مساله ی شخصی هستش . اما بهتون پیشنهاد میدیم یک پالت رژلب تهیه کنید و بی نهایت رنگ رژ داشته باشین. این پالت ها کاربردهای بی نظیری دارند میتونید با تهیه یکی از این محصولات تمام نیازهای خودتون رو برطرف کنید.
    برای میکاپ لب آموزش راه های ماندگاری رژلب رو مطالعه کنید مخصوصا اگر برای مکان و یا مراسمی خاصی میکاپ میکنید.


  15. اسپری فیکس

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    توی استفاده از این محصول برای فیکسِ نهایی میکاپتون هیچ شکی نداشته باشین. اسپری فیکس ها علاوه بر بالا بردن موندگاری میکاپ از کیکی و ماسیده شدن میکاپ خیلی خوب جلوگیری میکنن و تمام موادی که استفاده کردین رو به خورد هم میدن و به اصطلاح اون هارو روی هم میخوابونن. برای همین پوستاز حالت پودری و سنگینی بیرون میاد و حالتی به شدت طبیعی و زیبا به خودش میگیره. پس در نهایت برای زیباتر شدن و زیبا موندن میکاپتون از یک اسپری فیکس استفاده کنید. (اسم انواع لوازم آرایش با عکس)


  16. براش

    اسم انواع لوازم آرایش با عکس

    برای اپلای و فید تمامی محصولاتی که بالا گفتیم باید از براش استفاده کنید. حواستون باشه که کیفیت براشی که استفاده میکنید روی کیفیت و زیبایی نهایی میکاپ شما تاثیر خیلی زیادی داره. پس بهترین هارو انتخاب و استفاده کنید.
    در این مطلب میتونید بهترین مارک براش آرایشیرو پیداکنید و اگر هم نمیدونید که برای میکاپتون چه براش هایی باید تهیه کنید اون رو در آموزشِ براش های ضروری برای آرایش یاد میگیرن.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -