eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



میکاپ اسموکی


سایه ی اسموکی از اون دسته میکاپ هایی هست که برای هر موقعیت و هر زمانی مناسبه و میتونید اون رو به عنوان یک میکاپ مطمئن انجام بدید.
توی نگاه اول این سبک از میکاپ برای خیلی ها سخت و دشوار هست در حالی که این سایه یکی از راحت ترین مدل میکاپ هاست در صورتی که اصول اون رو بلد باشین.
کافیه که اون رو قدم به قدم یاد بگیرین و اصولش رو رعایت کنید.
برای یادگیری اول از همه بریم سراغ محصولاتی که نیاز داریم:

اسموکی

چه محصولاتی برای میکاپ اسموکی نیاز داریم:

  1. کانسیلر:

    برای هر نوع میکاپ چشمی نیاز به یک بِیس داریم . کانسیلر ها میتونن یکی از بهترین زیر ساز ها برای سایه اسموکی باشن ، البته که میتونید از پرایمر سایه هم همزمان استفاده کنید. این کاملا بستگی به شما داره، برای مثال اگر پوست پلکتون خیلی چربه باید از پرایمر سایه هم استفاده کنید تا بتونه این چربی رو خیلی خوب کنترل کنه.

  2. براش:

    برای این کار نیاز به چند تا براش داریم:
    - براشی با موی متراکم که بتونیم رنگ رو با اون روی پلک اپلای کنیم مثل :

    - براشی مناسب برای فید کردن رنگ های سایه در هم . مثل:

    - و براشی هم برای زیر چشم و نقاط ظریف :

  3. پالت سایه:

    بستگی به رنگ و تناژی که میخواید استفاده کنید میتونید پالتتون رو انتخاب کنید. باید حواستون باشه که برای سایه ی اسموکی ما نیاز به 3 تا رنگ داریم که تقریبا هماهنگ باشن و در سه درجه ی روشن ، مدیوم و تیره قرار داشته باشن.
    گاهی اوقات هم در میکاپ اسموکی استفاده از یک رنگ شاین دار فوق العاده میشه پس حواستون باشه که توی پالت سایه ای که استفاده میکنید، رنگ شاین دار هم وجود داشته باشه.

  4. خط چشم:

    برای انتخاب این محصول، بهترین گزینه خط چشم های ژلی یا همون کاسه ای ها هستن. این محصولات موندگاری خیلی قوی دارن و میتونیم اون هارو فید کنیم و حالتی اسموکی بهش بدیم.

  5. ریمل:

    و در نهایت نیاز داریم که یک ریمل خیلی قوی و مشکی داشته باشیم .

مرحله ی بعدی اینه که مراحل میکاپ اسموکی رو یاد بگیریم:


مراحل میکاپ اسموکی :

  1. با زیر سازی شروع کنید:

    میکاپ اسموکی

    همونطور که بالا گفتیم برای این کار میتونید از کانسیلر به تنهایی و یا همراه با پرایمر چشم استفاده کنید.
    در واقع این زیر سازی، یک بوم صاف و بدون خط برای ما ایجاد میکنه که باعث میشه پیگمنت رنگ ها خیلی بالاتر بره، فید سایه راحت تر بشه و موندگاری اون بیشتر بشه. بعد از چند ساعت سایه چروک نمیشه و خط نمیوفته و یا روی پوست ریزشی نداره.
    اگر همزمان از پرایمر و کانسیلر استفاده میکنید، ابتدا پرایمر رو بزنید اجازه بدین خشک بشه و بعد کانسیلر رو بزنید. این دو محصول حالتی چسبناک روی پلک ایجاد میکنن و نمیزارن که سایه هیچ تکونی بخوره.


  2. انتخاب سایه:

    میکاپ اسموکی

    گفتیم که میکاپ اسموکی شامل سه رنگ از سایه هست، پس رنگی که دوست دارین رو انتخاب و پالتتون رو طبق اون بردارید .
    بهترین پالت هایی که برای میکاپ اسموکی میتونید استفاده کنید محصولات زیر هستن :

    و....
    اگر چشم های ریز و کوچیکی دارین حواستون باشه از رنگ هایی که خیلی تیره هستن و رو به سیاهی میرن استفاده نکنید. این کار باعث میشه جشم هاتون کوچیک و ریزتر دیده بشه.
    در عوض میتونید از رنگ های خاکستری یا قهوه ای استفاده کنید.


  3. رنگ روشن:

    میکاپ اسموکی

    برای شروع روشن ترین رنگتون رو بردارید و از خط مژه تا نزدیکای زیر ابرو رو از رنگ روشنتون اپلای کنید. حواستون باشه خیلی به سمت بیرون نرین و حالت دایره ای رو حفظ کنید. این رنگ درواقع رنگ بیس شماست .


  4. رنگ مدیوم:

    میکاپ اسموکی

    رنگ بعدی که رنگ مدیوم و متوسط شماست، رو بردارید و دوباره از خط مژه و تا نصف پلکتون یعنی خط کریس (جایی که پلک نصف و باز و بسته میشه) بزنید. در واقع قرار هست با این رنگ به چشم و پلک بَعد بدیم.
    توی این مرحله هم حواستون باشه که به سمت بیرون نرید از گوشه خارجی به سمت مرکز پلک و از گوشه داخلی هم به سمت مرکز پلک باید بیاید و رنگ رو کم کم بزارید و فید کنید، در عین این که باید روشنی و تیرگی رنگ ها مشخص بشن، نباید مرز دقیقی هم بین رنگ ها باشه.


  5. رنگ تیره:

    میکاپ اسموکی

    حالا نوبت این هست که تیره ترین رنگ رو بردارید و از خط پلک و مژه تون اون رو بزنید و به سمت بالا بیاید. این رنگ رو باید تا 1/4 پلکتون ادامه بدین.
    درواقع تا نصف پلک اول و قبل از خط کریس باید تیره ترین نگ رو بزنید و بعد با یک براش مناسب برای فید، اون رو به سمت بالا، یعنی به سمت خط کریس فید کنید.


  6. حسابی فید کنید:

    میکاپ اسموکی

    یکی از اصلی ترین مراحل برای داشتن یک میکاپ اسموکی زیبا و تمیز اینه که رنگ هارو خیلی خوب توی هم فید کنیم. رنگ ها باید در هم بِلِند بشن در حدی که با وجود مشخص بودنِ تیرگی و روشنی سایه، هیچ مرز خطی ودقیقی روی پلک نباشه


  7. شاین اضافه کنید:

    میکاپ اسموکی

    میتونید یک رنگ شاین رو بردارین و اون رو در مرکز پلکتون بزنید. این مرحله کاملا سلیقه ای هستش.


  8. خط چشم:

    میکاپ اسموکی

    حالا خط چشم رو بردارید و هر مدلی که دوست دارین اون رو بکشین. در واقع خط چشم میتونه یک میکاپ اسموکی رو خیلی خوب تکمیل کنه.
    نکته ای که باید حواستون رو بهش جمع کنید اینه که، رنگ خط چشمتون باید از سایتون تیره تر باشه و در عین حال تطابق داشته باشه . برای مثل اگر تیره ترین سایتون یک قهوه ای خیلی خیلی تیره هست خط چشمتون میتونه مشکی باشه. و یا اگر سایتون خیلی تیره نیست خط چشمتون میتونه قهوه ای تیره باشه.


  9. پلک پایین:

    میکاپ اسموکی

    پلک پایین رو فراموش نکنید. با یک براش نازک که اولِ مطلب معرفی کردیم، با رنگ مدیوم سایتون خیلی خیلی نزدیک به مژتون رو سایه بزنید و خوب فید کنید و بعد با تیره ترین رنگ هم بین مژه هاتون رو سایه بزنید.
    این کار هماهنگی خیلی خوبی بین پلک بالا و پایین به وجود میاره.


  10. ریمل:

    میکاپ اسموکی

    قبل از این که سراغ ریملتون برین، همه مراحل میکاپتون رو انجام بدین. اینجوری خیالتون راحته که ، بعد از ریمل قرار نیست روی پوستتون پودر بزنید، و این پودر به ریمل بچسبه.
    این جوری ریمل و مژه های شما توی تیره و مشکی ترین حالت ممکنش قرار داره.


این ها مراحل یک سایه ی اسموکی هستن دیدین که چقدر میتونه ساده و راحت باشه . فقط کافیه از محصولات با کیفیت استفاده کنید و با چند بار تمرین کردن بهترین خودتون بشین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -