eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف پاییز


و ارسال رایگان



لیست لوازم آرایش دخترانه


لوازم آرایش ها یکی از هیجان انگیزترین محصولاتی هستن که میتونه در هر صورتی مارو خوشحال کنه. لوازمی که ما هر روز با اون ها سر و کار داریم و پوستمون رو باهاش درگیر میکنیم پس این که چه کیفیتی دارن و چه ترکیباتی توی اون ها بکار رفته اهمیت خیلی زیادی داره چرا که قبل از داشتنِ یک میکاپ زیبا، هدف ما داشتنِ یک پوست سالم ست و نمیخوایم با محصولاتی بی کیفیت به اون آسییبی وارد کنیم.
این جا میخوایم راجع به یک لیست کاملی از لوازم آرایشی که هر دختری به اون نیاز داره صحبت کنیم و بهترین هارو به شما معرفی کنیم.

اول از همه این محصولات رو برای شما لیست میکنیم و بعد هر کدوم رو جداگونه توضیح میدیم و اهمیتِ اون رو براتون شرح میدیم. (لیست لوازم آرایش دخترانه )

  1. پرایمر
  2. کرم پودر
  3. کانسیلر
  4. پودرفیکس
  5. پالت سایه
  6. خط چشم
  7. ریمل
  8. ابرو
  9. رژگونه و برنزر
  10. کانتور
  11. رژلب
  12. اسپری فیکس

این یک لیست لوازم آرایش دخترانه کامل هست که قراره این جا راجع به اون به طور مفصل و البته ساده صحبت کنیم.


پرایمر:

لیست لوازم آایش دخترانه

پرایمر در واقع بِیس یک میکاپ هست. شما فارغ از نوع پوستتون برای این که یک آرایش موندگار و زیبا داشته باشین باید از یک پرایمر مناسب با نوع پوستتون استفاده کنید.
در واقع این محصولات در لیست لوازم آرایش دخترانه ، پوست مارو تبدیل به یک بومِ صاف و آماده میکنن و باعث میشن که محصولاتی که استفاده میکنیم خیلی بهتر روی پوست قرار بگیرند و ماندگاری خوبی داشته باشند.
در کل برای انتخاب یک پرایمر خوب باید به نیازِ پوستتون مراجعه کنید، برای مثال اگر روی پوست منافذ باز و بزرگی دارند و دوست دارین که این نواحی پوشش داده بشه و از زیر کرم پودرتون مشخص نباشه باید بهترین پرایمر برای منافذ باز رو انتخاب و استفاده کنید
و یا برعکس پوست خیلی خشکی دارین که بعد از میکاپ شروع به پوسته پوسته شدن میکنه باید محصولی رو انتخاب کنید که بتونه پوستتون رو خیلی خوب هیدراته و مرطوب کنه،این پرایمر باعث میشه پوست شما خیلی خوب تغذیه بشه و بتونه مواد آرایشی رو همونجوری که هستن روی خودش نگه داره.
اگر هم میخواین اطلاعات کامل تری راجع به پرایمر ها به دست بیارین پیشنهاد میکنم آموزشِ پرایمر چیست و چه کاربردی دارد رو حتما مطالعه کنید. (لیست لوازم آرایش دخترانه )

بهترین پرایمرها برای پوست چرب:


کرم پودر:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

بعد از این که پرایمر مناسب رو انتخاب کردین میریم سراغ انتخاب کرم پودر.
انتخاب این محصول به چند تا ویژگی بستگی داره:
نوع پوستتون، تکسچری که دوست دارین داشته باشه(مایع، کرمی ، پودری)، میزان کاوری که برای پوستتون نیاز دارین.
با توجه به این ویژگی ها باید یک محصول مناسب رو انتخاب کنید که به پوستتون آسیبی وارد نکنه و این فقط به شرطِ نداشتنِ ترکیبات مضر اتفاق میوفته.
برای مثال اگه پوستتون مستعد آکنه هست باید روی محصول عبارت non comedogenic نوشته شده باشه. این به معنی این هست که، کرم پودر تحت آزمایش های متفاوتی قرار گرفته و به هیچ عنوان منافذ رو مسدود نمیکنه و در نتیجه باعث ایجاد جوش و لک روی پوست نخواهد شد.
اگر هم پوست خیلی خشکی دارین، ترکیباتی مثل هیالورونیک اسید در کرم پودر میتونه به رطوبت رسانی پوست شما کمک زیادی بکنه .
در مای سفورا آموزش های زیادی برای بهترین انتخاب شما وجود داره، میتونید با مراجعه به هرکدوم پاسخ سوالاتتون رو بگیرید.
1- در خرید کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم
2- بهترین کرم پودر فاقد چربی
3- بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی
4- بهترین کرم پودر برای پوست چرب
5- بهترین کرم پودر برای پوست خشک
(لیست لوازم آرایش دخترانه )

با مطالعه این آموزش ها میتونید یک کرم پودر که مناسب با نوع پوست شماست ، انتخاب کنید و در نهایت یک میکاپ شیک و زیبا داشته باشید، چرا که زیبایی یک میکاپ به کرم پودر بستگی داره و اگر محصولتون وی پوست شما خوب نشینه، باقی مراحل میکاپتون به خوبی پیش نمیره

بهترین براش هایی که میتونید کرم پودرتون رو با اون اپلای و فید کنید:

این که کدوم رو انتخاب میکنید کاملا بستگی به تکسچر کرم پودرتون داره . حتی ممکن هست بعدش به یک اسفنج آرایشی هم نیاز پیدا کنید.


کانسیلر:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

کانسیلر ها محصولاتی برای کاور کردن تیرگی زیر چشم و پوشاندن لکه های روی صورت هستن. باتوجه به این که این محصول رو برای چه کاری قراره که استفاده کنید، باید رنگ اون رو انتخاب کنید. برای مثال وقتی میخوایم از کانسیلر برای کاور تیرگی زیر چشم استفاده کنیم باید رنگ اون رو 1 یا نهایتا 2 درجه روشن تر برداریم، حواستون باشه به هیچ وجه اون رو خیلی روشن تر از پوستتون انتخاب نکنید، این کار نه تنها ظاهر زیبایی به شما نمیده، بلکه کاور خوبی هم نخواهد داشت.
اگر هم میخواین کانسیلر رو برای کاور لکه های روی پوست استفاده کنید باید اون رو مطابق با رنگ پوست و کرم پودرتون انتخاب کنید.
اگر هم تیرگی زیادی زیر چشمتون دارین و یا لکه های تیره ی ناشی از جوش روی پوستتون مونده میتونید قبل از کانسیلر از کالر کرکترها استفاده کنید ، توی نحوه استفاده از کالر کرکتورها میتونید به طور کامل با اون آشنا بشین. (لیست لوازم آرایش دخترانه )

بهترین کانسیلرها:

درست مثل کرم پودر میتونید کانسیلر رو هم با براش اپلای و فید کنید این کار باعث میشه کانسیلر توی نقاطی مثل گوشه داخلی زیر چشم خیلی خوب پخش بشه و از طرفی کاورش از بین نره. برای این کار میتونید از براش زیر استفاده کنید:


پودر فیکس:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

شما باید و باید بعد از کرم پودر و کانسیلر، از یک پودر برای خشک و سِت کردن این محصولات کرمی استفاده کنید. اگر این کار رو نکنید، کرم پودر و کانسیلر بعد از یه زمان کوتاهی روی پوستتون خط میندازن و یا اگه پوست خیلی چربی دارین روی نقاطی مثل بینی ، پیشونی و ... پوستتون برق میوفته و موندگاری میکاپتون به شدت پایین میاد.
پس وقتی کرم پودر و کانسیلر رو استفاده کردین، اجازه بدین روی پوست کامل خشک شن ، دوباره با یک اسفنج تمییز اون هارو فید کنید، که مواد اضافی برداشته بشه و بعد با یک براش مناسب پودر فیکس رو هرجایی که نیاز هست، مثل زیر چشم ، روی پیشونی ، بینی و یا حتی اگر پوست خیلی چربی دارین ، روی کل صورتتون اون رو بزنید .
میتونید در آموزشِ طرز استفاده از پودرفیکس به طور کامل یاد بگیرین چجوری باید این محصول رو استفاده کنید که بهترین نتیجه رو بگیرین. (لیست لوازم آرایش دخترانه )

بهترین پودرفیکس ها:

میدونید که برای اپلای پودرفیکس نیاز به براش دارین، براش این محصول باید خیلی کرکی و با تراکم کم باشه برای همین برای کل صورتتون میتونید از براش زیر استفاده کنید.


پالت سایه:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

وقتی میکاپ پوستتون تا حد خوبی جلو رفت نوبت به سایه ی چشم میرسه. یه مرحله ی کاملا سلیقه ای هست و ه خودتون بستگی داره که چه پالتی و با چه رنگ هایی رو انتخاب و استفاده کنید.
مهمترین چیز اینه که از یک محصولِ با کیفیت که پیگمنت خوبی داره و در طول روز ریزش نداره و روی پلکتون خط نمیندازه استفاده کنید.
این جا چند تا از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی که برای انواع میکاپ کاربرد دارن رو به شما معرفی میکنیم. (لیست لوازم آرایش دخترانه )

و... .


خط چشم:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

برای این مرحله میتونید از مدل های مدادی، مایع، ماژیکی و یا ژلی استفاده کنید. این کاملا بستگی به میزانِ مهارت شما و سلیقتون داره.
اما مدلایی کاسه ای هستن معمولا محصولاتی حرفه ای ترند و اکثر میکاپ آرتیست ها از این مدل ها استفاده میکنن. شما میتونید انواع مدل خط چشم رو با این محصول انجام بدین.
میتونید اون رو ساده نگه دارین و با یک براش مثل براش زیر اون رو کمی فید کنید و یه خط چشم اسموکی شیک داشته باشید.

بهترین خط چشم های کاسه ای :

اگر هم نمیدونید چه مدل خط چشمی به شما میاد پیشنهاد میکنم آموزشِ انواع خط چشم رو بخونید ، بهتون یاد میده با توجه به مدل چشمتون، چه چیزی مناسب شما هست.


ریمل:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

ریمل ها از اون دسته محصولاتی هستن، که حتی اگه هیچ میکاپی نکنید میتونید به تنهایی اون رو استفاده کنید و یه تغییر بزرگ توی ظاهرتون به وجود بیارین.
این محصول بسته به نوعِ مژه ی شما میتونه حجم دهنده، بلند کننده و فر کننده باشه و یا این که ریملی رو انتخاب کنید که تمامی این ویژگی هارو در خودش داره.
نکته ی مهم اینه محصولتون ترکیباتی مضر برای چشم نداشته باشه و در طول روز زیر چشمتون نریزه و این ناحیه رو سیاه نکنه.


میکاپ ابرو:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

برای این کار محصولات خیلی زیادی وجود داره مثل:
مداد ابرو، ژل ابرو، ریمل های رنگی ابرو، پماد ابرو و صابون.
این که کدوم رو میخواین استفاده کنید باز هم مثل هر مرحله ی دیگه ای سلیقه ای هست. این کار بستگی به حجم ابرو شما داره مثلا اگر ابروی پری دارین بهترین کار اینه که به جای پر کردن و شلوغ کردن این ناحیه از یک ژل ابروی بی رنگ استفاده کنید و ظاهر ابروهاتون رو مرتب نگه دارین.
اگر هم بین ابروهاتون خالیه میتونید از یک مداد یا پماد ابرو با توجه به مهارتتون استفاده کنید و خیلی طبیعی این ناحیه رو پر کنید.
در کل یادتون نره که به هیچ عنوان از محصولاتی با رنگ مشکی استفاده نکنید، حتی اگه رنگ ابروهاتون مشکی هست میتونید از یک قهوه ای تیره استفاده کند، رنگ مشکی برای ابرو اون رو خیلی نامنظم و چهره رو خیلی خشن نشون میده.
اگ هم از محصولاتی مثل ژل ابروی کاسه ای و صابون استفاده میکنید به دو نکته توجه کنید :
1- براشتون رو قبل و بعد هر بار استفاده بشورید که مواد اضافی روش نمونده باشه.
2- حجم کمی از مواد رو بردارین، چرا که اگر خیلی زیاد ژل بزنید میتونه هم اسایل کردن ابرو رو سخت کنه و هم اینکه باعث بشه ابرو سفیدک بزنه.
میتونید در آموزشِ بهترین وسیله برای آرایش ابرو محصول مناسبتون رو پیدا کنید.

بهترین محصولات برای استایل کردن ابرو:


رژگونه و برنزر:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

دو تا از محصولات مهم در میکاپ که به پوست و میکاپ روح میده و به هیچ عنوان نباید از اون گذر کنید.
اگر دوست دارین یک آرایش خیلی شیک و زیبا داشته باشید و تمام آیتم هایی که استفاده کردین به چشم بیاد باید از رژگونه استفاده کنید. این محصول رو میتونید با هر تکسچری که دوست دارین (مایع، کرمی، استیکی یا پودری) انتخاب کنید. فقط باید حواستون باشه ،در روتین میکاپ هیچ محصول مایع و کرمی رو نباید روی محصولات پودری مثل پودر فیکس استفاده کنید.
در ادامه برنزرها به پوستمون گرمای خیلی خوبی میدن و باید اون رو توی نقاطی مثل زیر گونه، پیشونی و خط فک استفاده کنید. باید حواستون باشه قرار نیست با برنزر کار کانتور رو انجام بدیم فقط میخوایم یه گرمای خوش رنگی به پوستمون بدیم، پس از محصولی با تناژ گرم استفاده کنید و رنگتون رو نهایت 1 تا 2 درجه تیره تر انتخاب کنید.


کانتور:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

کانتور کردن صورت از اون دسته مرحله هایی هست که میتونید ازش گذر کنید اما بودنش میتونه صورتتون رو خیلی زیباتر و میکاپتون رو خیلی تمییزتر و حرفه ای تر نشون بده.
میتونید از محصولات کرمی ، مایع یا پودری استفاده کنید ولی باید درست مثل بالا ، حواستون به ترتیب استفاده از محصولات باشه. کانتور کردن یعنی ایجاد زاویه و سایه در صورت که منجر به برجسته شدن بعضی نقاط و فرو رفتن یک سری نقاط دیگه میشه.
رنگ کانتور باید تناژ سردی داشته باشه چرا که قرار هست روی صورت سایه ایجاد کنیم و از طرفی نباید از رنگی که از پوستمون خیلی تیره تر هست استفاده کنیم این اصلا ظاهر زیبایی رو ایجاد نمیکنه.
یکی دیگه از تکنیک های یک کانتور خوب اینه که اون رو روی پوست خیلی خوب فید کنید ، نباید به شکلی خطی و خیلی مشخص کانتور کرد.
توی آموزشِ آموزش کانتور انواع صورت مدل صورتتون رو بفهمین و یاد بگیرین اون رو باید چجوری کانتور کنید.
اگر هم دوست دارین کانتور بینی انجام بدین میتونید در آموزش کانتور بینی اون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

بهترین کانتورهای چرب و خشک که میتونید با خیال راحت استفاده کنید:


رژلب:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

قبل از این که سراغِ رژلبتون برین، یک نکته رو حتما رعایت کنید اگر پوست لبتون خشکه قبل از رژلب باید از بالم لب استفاده کنید وگرنه رژ روی لبتون خط میندازه و موندگاری خوبی نداره.
پس اول از همه با یک بالم لب پوست لبتون رو خوب مرطوب کنید و بعد سراغ رژلب یا رژ مایعی برین که هم به تناژ میکاپتون میخوره و هم به رنگ پوست شما میاد.

بهترین بالم لب ها:


اسپری فیکس:

 لیست لوازم آرایش دخترانه

به دو دلیل باید و باید از اسپری فیکس ها استفاده کنید:
1-برای ست و فیکس کردن هر محصولی که استفاده کردید و بالا بردن موندگاری اون رو پوست.
2-برای جلوگیری از ماسیده و کیکی شدنِ میکاپ روی پوستتون .
توی آموزشِ علت ماسیدن کرم پودر روی صورت و جلوگیری از آن بهتون یاد دادیم، که یکی از اصلی ترین دلایل برای کیکی و ماسیده شدنِ میکاپ اینه که از اسپری فیکس استفاده نمیکنید.
پس برای این که به این مشکل برنخورین با توجه به نوع پوستتون و ظاهر نهایی میکاپتون اسپریتون رو انتخاب و استفاده کنید.
اگر پوست خیلی خشکی دارین میتونید از محصولاتی که پوست رو هیدراته و مرطب میکنن، در طول روز روی میکاپ و پوستتون اسپری کنید و اون رو خیلی سرحال و شاداب نشون بدین.
میتونید این جا بهترین اسپری فیکس کننده آرایش رو ببینید و محصولتون رو انتخاب کنید.


خب این ها اصلی ترین محصولات در لیست لوازم آرایش دخترانه هست میتونید باتوجه به سلیقتون اون رو کم یا زیاد کنید فقط یادتون نره مهمترین مساله اینه که از یک محصولِ با کیفیت استفاده کنید و پوستتون رو دوست داشته باشید و هرگز لباس بی کیفیت تنِ اون نکنید.
قبل از هر چیزی هم از یک روتین پوستی مناسب با پوستتون پیروی کنید و اون رو خیلی سالم و سرحال نگه دارین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن



دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه مصنوعی - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - کرم دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم پوستی - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش صورت - آینه آرایشی - کیف - آرایش پاک کن و میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده صورت - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - بادی اسپلش - تینت لب - موچین - شامپو - نرم کننده - حالت دهنده - اسپری مو - ماسک مو - روغن مو - کرم مو - تقویت مژه و ابرو - رنگ مو - بهداشت بانوان و آقایان - لوازم اصلاح - ست عطر و رایحه - تراش آرایشی - میکس پالت - ضد جوش - کرم ضد چروک و جوان ساز - کرم ضد لک - خشکی پوست - خطوط پوست - هایلایتر بدن - پوشاننده بدن - فر مژه - سایه چشم - برق لب - حجم دهنده لب - سایه ابرو - خط لب - مرطوب کننده - کرم شب - روغن صورت - کلینزر و فیس واش - اسکراب و لایه بردار - ابزار پوستی - فوم و ژل شستشو - پد آرایش پاک کن - دستمال مرطوب - روشن کننده و سفید کننده - ماسک دور چشم - مکمل پوست، مو و ناخن - سی سی کرم و بی بی کرم - سرم مو - ضد ریزش - ضد شوره - شامپو خشک - سشوار - اتو مو - اکسیدان و پودر دکلره - چسب مژه - لنز - کرم روز - لیفت و سفت کننده صورت - ضد پف دور چشم - ضد چروک دور چشم - ضد تیرگی دور چشم - مسواک - خمیر دندان - دهان شویه - نخ دندان - دئودورانت آقایان - دئودورانت - کرم لوسیون بدن - کرم دست - صابون - ضد عفونی کننده دست - شامپو و اسکراب بدن - لاک ناخن - لاک پاک کن - ابزار مانیکور و پدیکور - براش چشم - براش ابرو - براش لب -