eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



آیا پودر فیکس باعث جوش میشود


آیا پودر فیکس باعث جوش میشود ؟ سوالی که خیلی از شما از ما پرسیدین و میخوایم امروز به طور کلی راجع به اون صحبت کنیم و بگیم که به چه دلیل این اتفاق میوفته.
این که پودر فیکس چی هست و طرز استفاده از پودرفیکس رو قبلا به شما توضیح دادیم میتونید با مراجعه به آموزش های سایت اون رو یاد بگیرین.
اما در کل پودرفیکس برای این استفاده میشه که موندگاری میکاپ بالا بره، پوست صاف بشه منافذ کوچیک بشن و دیده نشن اما خیلی از پودرهای فیکس با داشتن ترکیباتی مضر نه تنها این مزایا رو ندارن بلکه باعث آسیب به پوست هم میشن.

آیا پودر فیکس باعث جوش میشود

در واقع خیلی از پودرها منافذ رو مسدود میکنن و باعث میشن تکثیر باکتری ها خیلی بیشتر و آسون تر بشن و در ادامه نه تنها باعث ایجاد جوش میشن بلکه سطح خیلی زیادی از چربی رو برای پوست به وجود میارن برای همین پوست به جای این که خیلی صاف و مات دیده بشه برعکس خیلی چرب و کیکی میشه.
تالک یکی از ترکیباتی هست که وجودش توی محصولات ارایشی بی ضرر هست اما گاهی اوقات برندهای ارایشی درصد خیلی زیادی از این محصول رو استفاده میکنن که همین سبب میشه، مقدار زیادی از چربی پوست جذب بشه و پوست رو خشک و کیکی کنه و در نتیجه ی اون سد دفاعی پوست آسیب میبینه و پوست جوش میزنه .

پس اول از همه به شما ترکیباتی که باعث ایجاد جوش توی پوست میشن رو معرفی میکنیم که با این ترکیبات آشنا بشین و با خوندن ترکیبات محصولات بدونین چه چیزی رو نباید تهیه کنید.

ترکیبات مضر در محصولات آرایشی :

آیا پودر فیکس باعث جوش میشود
  1. الکل:

    آیا پودر فیکس باعث جوش میشود ؟ بله! اگر الکل توی ترکیبات باشه این اتفق میوفته. ماده ای که پوست رو خشک و به شدت تحریک میکنه پس اگه جوش دارین و محصولی که الکل داره رو استفاده میکنید باید بدونین که این ماده میتونه جوش رو ملتهب تر و بدتر کنه. در واقع الکل چربی پوست رو از بین میبره و با خشکی بیش از حد پوستتون سد دفاعی پوست رو از بین میبره و ph پوست نامتعادل میشه و پوست از سلامت خودش خارج میشه در نهایت میبیند که دچار آکنه شدین.

  2. -----------------------------------------------------------------------
  3. آکرلیک:

    ماده ای که باعث چسبیدن مواد به هم میشه ولی درست مثل این هست که پلاستیک رو روی پوستتون بذارین هر چیزی که زیر اون باشه رو حبس میکنه و منافذ رو میبینده و میدونید که مسدود شدن منافذ دقیقا مساوی با به وجود اومدن جوش و التهاب و در نهایت لک پوستی هست.

  4. -----------------------------------------------------------------------
  5. اکسی کلرید بیسموت:

    یه ماده ی شیمیایی که به پودرها یه روکش درخشان و لاکی میده ولی ممکنه که باعث بشه پوست تحریک شه و آخر سر هم میبینید که پوستتون دچار جوش شده. پس برای جواب دهی به سوال آیا پودر فیکس باعث جوش میشود ، اگه روی محصولاتتون bismuth oxychloride رو دیدین خیلی با احتیاط اون رو استفاده کنید

    آیا پودر فیکس باعث جوش میشود

  6. -----------------------------------------------------------------------
  7. میکا، سیلک و تالک:

    این ذرات منعکس کننده ی نور هستن و همشون میتونن باعث تحریک پوست و کم آبی اون بشن و منافذ رو میبندن ، درسته که ظاهری درخشان و جوون به پوست میدن اما از ترکیباتی هستن که پوست رو به شدت مستعد جوش میکنن مخصوصا اگر درصد خیلی زیادی از اون توی محصول به کار رفته باشه.

  8. -----------------------------------------------------------------------
  9. عطر و رنگ:

    رایحه ها و رنگ های مصنوعی به شدت پوست رو تحریک میکنن و حساسیت اون رو تشدید میدن در نهایت ph پوست رو تغییر میدن و التهاب افزایش پیدا میکنه برای همین هم میگیم حتی اگر پوست حساسی ندارین تا حد زیادی از محصولات عطری و اونایی که رنگ مصنوعی زیادی توش به کار رفته دوری کنید.

  10. -----------------------------------------------------------------------
  11. پتروشیمی ها:

    آیا پودر فیکس باعث جوش میشود ؟ بله، اگه توی ترکیباتش مواد شیمیایی مضر به کار رفته باشه. مواد شیمیایی که بیشتر به عنوان موم پارافین، روغن معدنی شناخته میشن و توی محصولات آرایشی به عنوان نگهدارنده و حفظ رطوبت استفاده میشن اما فقط و فقط منافذ رو مسدود میکنن و به مواد و ترکیبات مضر کمک میکنن که به عمق پوست نفوذ کنن.


ترکیباتی که وجودشون توی محصولات آرایشی مخصوصا پودرها باعث ایجاد آسیب و جوش میشن رو بهتون معرفی کردیم این ترکیبات باعث انسداد منافذ پوستی میشن و همین قضیه سبب میشه بر خلاف انتظارتون پوست دچار جوش بشه برای همین هم همیشه تاکید کردیم با هر نوع پوستی که هستین محصولات غیرکمدوژنیک که سبب ایجاد جوش نمیشن رو استفاده کنید، برای این کار هم کافیه روی محصولتون عبارت 'Non-comedogenic' نوشته شده باشه.

آیا پودر فیکس باعث جوش میشود

در ادامه بهترین پودر فیکس هایی که میتونید با خیال راحت استفاده کنید رو بهتون معرفی میکنیم میتونید با توجه به پوست و مبلغی که برای اون در نظر دارین، این محصول رو تهیه کنید

آیا پودر فیکس باعث جوش میشود

محصولات بالا جزو بهترین ها هستن، اما این به معنی این نیست که محصولات دیگه مضر هستن و نباید استفاده بشن، برای معرفی بهترین های دنیا این لیست میتونه خیلی بیشتر ادامه پیدا کنه، پس بهترین روش اینه که ترکیبات محصولات رو مطالعه کنید.

آیا پودر فیکس باعث جوش میشود

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران