eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار


قطعا همه ی شما اهمیت استفاده از ضد آفتاب رو میدونید و میدونید که ضدآفتاب دقیقا همون محصولی هست که برای جوون بودن و جوون موندنِ پوست باید ازش استفاده کرد. قبلا راجع به عوارض نزدن ضدآفتاب صحبت کردیم حالا وقتی پوست شما نوع و مدل خشکی داره اهمیت استفاده از این محصول یا همون بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار خیلی بیشتر میشه چرا که قرار گرفتن در برابر اشعه ی مضر خورشید اون هم بدون هیچ لایه ی محافظتی باعث میشه پوست شما رطوبت خیلی بیشتری از دست بده (در کنار به وجود اومدن لک و..) و پوست شما خشک تر از حالت عادیش میشه.

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

پس بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار محصولی هست که هم بتونه خیلی خوب از پوست محافظت کنه و هم رطوبت مورد نیازش رو به اون برسونه پس در اولین قدم میدونید که باید محصولی رو انتخاب کرد که بتونه رطوبت پوست رو حفظ کنه، ازش محافظت کنه بدون این که منافذ رو ببنده.
برای همین هم امروز یه لیست کوتاه از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار رو میخوایم به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار :

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
  1. ضد آفتاب استادرم :

    بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

    یه محصول و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار بی نظیر که بیشتر از یک ضد آفتاب برای شما عمل میکنه در واقع ضد آفتاب استادرم برای کسایی که پوستشون مستعد لک هست و یا این که دچار لک شده یه گزینه ی عالی هست.
    این محصول محافظت خیلی بالایی از پوست داره و اجازه نمیده پوست شما دچار آسیب بشه برای همینم از بروز علائم پیری و... به شدت جلوگیری میکنه. میتونید اون رو به عنوان مرطوب کننده هم استفاده کنید، ضد آفتاب استادرم یه محصول با ترکیبات رطوبت رسانه که نمیذاره پوستتون دچار خشکی و.. بشه.
    در نهایت اگرپوستتون خشکه، دچار لک شده و یا میخوان از بروز لک جلوگیری بش و در کل یه ضد آفتاب همه کاره میخواین این محصول از برند استادرم میتونه بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار شما باشه.

  2. ------------------------------------------------------------------------------

  3. ضد آفتاب مک :

    بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

    ضد آفتابی که با آنتی اکسیدان غنی شده و تمام نیاز پوست شمارو در برابر اشعه های مضر خورشید در واقع بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار هست. بر آورده میکنه.این محصول spf50 داره و خیلی سریع جذب پوستتون میشه و اصلا حس سنیگین و...ایجاد نمیکنه. یه محصول عالی با فرمولاسیونی به شدت غنی که میتونید حتی قبل از میکاپتون هم ازش ستفاده کنید.
    این ضد آفتاب فوق العاده از برند مک توسط متخصص پوست و چشم تست شده و محصولی بدون هر گونه آسیبد و آلرژی هست. از ویژگی های این محصول این هست که به دلیل سبک بودنش شما میتونید خیلی راحت و بدون چرب و سنگین شدنِ پوستتون اون رو تمدید کنید و خیالتون راحته که به شدت داره از پوستتون محافظت میشه.

  4. ------------------------------------------------------------------------------

  5. ضد آفتاب ایزدین ایج ریپیر :

    بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

    ضد آفتابای ایزدین جزو محصولات خیلی معروف و محبوب هستن حالا این محصول از ایزدین میشه گفت بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار هست محصولی که میتونید به عنوان یک محافظ عالی و یک محصول جوان ساز اون رو استفاده کنید.
    این ضد آفتاب هیالورونیک اسید داره و میتونه خیلی خوب پوستتون رو هیدراته کنه و ترکیبات دیگه ی اون سبب میشه پوست شما جوون بمونه و از اون در برابر اشعه های مضر خورشید و آلودگی های محیطی محافظت میشه.
    ضد آفتاب ایزدین، خطوط رو کاهش میده، برای پوست به شدت مغذی هستش، به کلاژن سازی کمک میکنه برای پوستای حساس هم مناسب ، به هیچ عنوان آلرژی زا نیست و... . باید بدونین که این محصول در برابر آب و تعریق به شدت مقاوم هست.

  6. ------------------------------------------------------------------------------

  7. ضد آفتاب نوایج اوریفلیم :

    بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

    و محصول بعدی از برند اوریفلیم با فرمولاسیونی پیشرفته برای محافظت کامل از پوست هست در واقع میشه گفت این محصول قوی ترین سطح محافظت از پوست رو در برابر اشعه های مضر داره.
    این محصول برای انواع پوست حتی پوستای حساس هم مناسبه و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار هست و خبر خوب برای کسایی که پوست خشکی دارن اینه که این ضد آفتاب میتونه پوست رو آبرسانی کنه و اون رو مرطوب و شاداب نگه میداره.

  8. ------------------------------------------------------------------------------

  9. ضدآفتاب اوجی :

    بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

    این ضد آفتاب از به وجود اومدن لک و تیرگی و پیری پوست به شدت جلوگیری میکنه. بافت به شدت سبکی داره و خیلی سریع جذب پوست میشه، میتونید اون رو قبل از میکاپم استفاده کنید چرا که اصلا رد سفیدی نمیندازه.
    این محصول برای پوستای خشک و مختلط به شدت مناسبه و میتونه پوست شمارو مرطوب نگه داره از طرفی میتونه خیلی خوب از پوست در برابر آسیب ها محافظت کنه.


خب 5 تا از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار رو معرفی کردیم در ادامه میخوایم یه سری نکات برای انتخاب یک محصول مناسب رو توضیح بدیم.

چجوری باید محصول درست رو انتخاب کنیم :

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

پوست هایی که خشک و حساس و البته مستعد لک هستن باید موقع انتخاب محصولاتشون به ترکیبات زیر دقت کنن.

  1. بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار محصولی هست که حاوی مرطوب کننده هایی مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و شی باتر هست. اگر پوست شما خشک باشه این ترکیب میتونه رطوبت از دست رفته ی اون رو به شما برگردونه و با هیدراته کردنش پوستتون رو شاداب کنه.
  2. ------------------------------------------------------------------------------

  3. حواستون باشه محصولی رو انتخاب کنید که 'غیر کمدوژنیک' باشه ، این عبارت به این معنی نیست که محول برای پوست چرب فقط مناسبهخ بلکه به معنیه اینه که ضد آفتاب منافذ شمارو نمیبنده و در ادامه ی اون پوست شما دچار جوش، لک ، منافذ باز و... نمیشه.
  4. ------------------------------------------------------------------------------

  5. محصولی رو انتخاب کنید که بتونه محافظت کاملی از پوستتون داشته باشه این کار باعث میشه که پیری زودرس و... گریبان گیر پوست شما نشه.
  6. ------------------------------------------------------------------------------

  7. میتونید از محصولاتی که حاوی آلوئه ورا، بابونه و... هستن استفاده کنید این ترکیبات سبب میشه التهاب پوست از بین بره.

فواید ضد آفتاب برای پوست خشک :

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

محصولاتی که برای پوستای خشک فرموله شدن به شکلی هستن که میتونن به هیدراته و آبرسانی شدن پوست کمک کنن و از طرفی یک ضد آفتاب مناسب میتونه از پوسته پوسته شدن پوست شما جلوگیری کنه.
وقتی شما از یک محصولِ درست و مناسب استفاده میکنید، یه لایه ی محافظتی روی پوستتون میکشین و با این کار یه سد دفاعی روی پوستتون ایجاد کردینکه میتونه در ادامه سد دفاعی پوست شما رو تقویت کنه و از آسیب رسیدن به پوست به شدت جلوگیری میکنه.

با استفاده از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار روند ترمیم و بازسازی پوستتون رو خیلی بهتر و سریع تر میکنید و به مرور میبینید پوستتون چقدر صاف و روشن تر به نظر میرسه.


نحوه ی درست استفاده از ضد آفتاب :

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
  1. حتما محصولتون دارای spf 30 به بالا باشه
  2. 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن اون رو استفاده کنید
  3. دست و دلباز باشین و مقدار مناسبی بزنید.
  4. گردن و گوشتون رو فراموش نکنید.
  5. اگر بیون از منزل هستین اون رو هر 2 ساعت یکبار تمدید کنید.

این این هم معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار ، یادتون بمونه برای این که پوستتون همیشه سالم و جوون باشه باید ضد آفتاب رو حتی وقتی خونه هستین استفاده کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -