eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



رفع تیرگی زیر چشم با آرایش


وقتی شما زیر چشمتون تیرگی دارین قطعا برای از بین بردن این تیرگی مخصوصا وقتی میخواین میکاپ کنید، مطالب زیادی خوندین و ممکن هست سردرگم شده باشین.به همین خاطر امروز میخوایم راجع به رفع تیرگی زیر چشم با آرایش صحبت کنیم.

رفع تیرگی زیر چشم با آرایش

یادتون باشه قبل از یادگرفتن این ترفند ها این که نحوه ی مراقبت از پوست رو یاد بگیرین و بدونید چه محصولات مراقبتی برای رفع تیرگی زیر چشمتون باید استفاده کنید خیلی مهمه چرا که یک کرم دور چشم مناسب میتونه تیرگی ، خستگی و پف و... دور چشمتون رو خیلی خوب کاهش بده برای همین پیشنهاد میکنیم محصولاتی که حاوی کافئین ها هستن رو توی روتین پوستیتون قرار بدین این محصولات میتونن به رفع تیرگی زیر چشم و یا حتی پف و خستگی دور چشمتون کمک خیلی زیادی بکنن.
در ادامه دو تا از بهترین دور چشم ها برای رفع تیرگی و پف رو معرفی میکنیم .

-------------------------------------------------------------------

خلاصه که اول از همه مهم هست که یه روتین مراقبتی درست داشته باشین و بعد میریم سراغ ترفندهایی برای رفع تیرگی زیر چشم با آرایش. به ترتیب میخوایم این ترفند رو توضیح بدیم .

رفع تیرگی زیر چشم با آرایش :

رفع تیرگی زیر چشم با آرایش
  1. اول از همه مطمئن باشین که پوستتون رو حسابی تمییز و زیر سازی کردین و باید بدونید هیچی بهتر از زیر سازی با یک محصولی نیست که پوستتون رو رطوبت رسانی کنه که این محصول میتونه کرم دور چشم شما باشه. به جز محصولات درمانی مثل سرم کافئین اوردینری.
    پس برای این کار میتونید از یک دور چشمی که حاوی هیالورونیک اسید هست استفاده کنید تا این ناحیه رو حسابی رطوبت رسانی و آماده کنه.
    حواستون باشه اگر روی پوست خشک بخواین محصولاتِ آرایشی بزنید اصلا نتیجه ی دلخواه رو نمیگیرین.
  2. -------------------------------------------------------------------

  3. باید از کالر کورکتورها استفاده کنید، محصولاتی که برای اصلاحِ رنگ پوست تولید شدن و این تیرگی و... رو خیلی خوب یکنواخت میکنن فقط باید بدونید برای هر رنگ از لک، تیرگی و ... چه رنگی از کورکتور ها استفاده کنید، اگر نمیدونین چجوری باید رنگ درست رو انتخاب کنید مطلب زیر برای شماست.

    ---------------------------------------

    نحوه استفاده از کالر کرکتورها

    ---------------------------------------

    رفع تیرگی زیر چشم با آرایش

    اما در کل برای تیرگی زیر چشم که معمولا رنگی آبی داره از رنگ نارنجی استفاده میشه و اگر پوست شما خیلی روشن باشه از رنگ هلویی باید استفاده کرد.
    کوکتور نارنجی رو باید به مقدار کم روی تیرگی زیر چشمتون اپلای کنید و اون رو با براش یا یک اسفنج مناسب خیلی خوب فید کنید و دقت کنید مقدار کمی از کوکتور کافیه اصلا حجم زیادی از محصول رو نزنید . این کار فقط پوستتون رو الکی سنگین میکنه.

  4. -------------------------------------------------------------------

  5. بعد از کورکتور ها استفاده از کانسیلر ها خیلی مهم هست. اول از همه پیشنهاد میکنم از محصولاتی که خیلی خشکن استفاده نکنید سمت کانسیلرایی برین که آبرسانی دارن و میتونن پوستتون رو درخشان تر کنن.
    تمرکز اصلی کانسیلر رو روی گوشه ی داخلی چشم بذارین و اگر دوست دارین پوستتون لیفت شده به نظر برسه اون رو به سمت شقیقه فید کنید.
    برای فید کانسیلر حواستون باشه که باید از براش یا اسفنج آرایشی استفاده کنید به هیچ عنوان نباید از انگشت استفاده کرد چرا که میتونه کاور کانسیلرتون رو کم کنه . برای انتخاب کانسیلر به رنگش خیلییی دقت کنید مخصوصا وقتی تیرگی دارین.

    رفع تیرگی زیر چشم با آرایش

    رنگ هایی که از پوست شما خیلی روشن تر هستن باعث میشه زیر چشم شما خاکستری به نظر برسه. و در آخر کانسیلر رو به مقدار کم استفاده کنید تا دچار خط و چروک نشین.

    ---------------------------------------

    نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک

    ---------------------------------------

    پس یک کانسیلر سبک با کاور مدیوم تا فول میتونه یک ترفند عالی برای رفع تیرگی زیر چشم با آرایش برای شما باشه. میتونید از محصولاتی مثل محصولات زیر استفاده کنید :

  6. -------------------------------------------------------------------

  7. برای این که میکاپتون حرفه ای باشه (رفع تیرگی زیر چشم با آرایش) باید از کرم پودر استفاده کنید.کرم پودر باعث میشه پوست و میکاپتون ظاهری یکدست و قشنگ تر به خودش بگیره فقط باید از محصولی استفاده کنید که برای پوست شما مناسب باشه.

    ---------------------------------------

    بهترین کرم پودر برای پوست خشک

    ---------------------------------------

    بهترین کرم پودر برای پوست چرب

    ---------------------------------------

    رفع تیرگی زیر چشم با آرایش

    یادتون باشه کرم پودرتون رو با یه اسفنجِ آرایشی با کیفیت و البته مرطوب فید کنید تا حسابی روی پوستتون بخوابه و مرزش با کانسیلرتون از بین بره.

  8. -------------------------------------------------------------------

  9. شما باید میکاپتون رو فیکس کنید . برای این کار از یک پودرفیکس مناسب استفاده کنید در واقع بهترین انتخاب یک پودر فیکس با پودرهایی هست که خیلی ریز آسیاب شده باشن و بتونه خیلی خوب جذب پوست بشه.
    برای استفاده ی درست از پودرفیکس ابتدا کانسیلرتون رو خیلی خوب فید کنید و وقتی خشک شد با براش کرکی و مناسبتون مقدار کمی از پودر بردارین و زیر چشمتون اپلای کنید، اجازه بدین 2-3 دقیقه بمونه و بعد اون رو فید کنید.

    رفع تیرگی زیر چشم با آرایش

    وقتی اینجوی زیر چشمتون رو فیکس میکنید خیالتون راحته میکاپتون تا آخرین لحظه سرجای خودش باقی میمونه. اگر هم دوست دارین زیر چشمتون روشن تر دیده بشه (رفع تیرگی زیر چشم با آرایش) میتونید از یک پودر فیکسی که کمی روشن تر از پوستتون هست استفاده کنید یا این که از یک پودرفیکسِ شاین دار مثل محصول زیر استفاده کنید:


این هم از ترفندی برای رفع تیرگی زیر چشم با آرایش که اگر اون رو درست انجام بدین میتونید به شکلی حرفه ای و مثلِ یک میکاپ آرتیست تیرگی زیر چشمتون رو از بین ببرین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -