eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



فواید آبرسانی پوست


اکثر مردم، تا زمانی که پوستشون به مرحله ی کدری و خشکی نرسه اهمیت آبرسانی رو متوجه نمیشن و خیلی از افراد با مشکلات مختلف پوستی مثل خشکی ، چربی بیش از حد پوست ، خطوط و... دست و پنجه نرم میکنن اما نمیدونن با اضافه کردن یه مرحله به اسم آبرسان توی روتین پوستیشون میتونن خیلی از مشکلات رو رفع کنن.
اول از همه باید بدونین آبرسان ها و مرطوب کننده ها با هم متفاوت هستن و با اینکه هر دو برای سلامت پوست کار میکنن اما ویژگی های اون ها با هم متفاوت هست.
امروز توی این پست قرار هست راجع به فواید آبرسانی پوست صحبت کنیم.


چرا آبرسانی پوست اهمیت داره؟

فواید آبرسانی پوست

پوست بدن، بزرگترین اندامی هست که ما داریم و به عنوان یک محافظ و مانع برای محافظت کردن از ما در برابر عوامل بیرونی عمل میکنه. این محافظ از لایه های مختلفی از سلول ها پوستی تولید شده که توسط ماده ای به اسم لیپید کنار هم قرار گرفتن.
این لیپید در واقع مسئولیت داره که رطوبت رو حفظ کنه و از ورود آلودگی ها جلوگیری کنه. شما با هیدراته کردن پوست باعث نرم شدن اون میشین و از خشکی اون جلوگیری میکنید ، اگر این کار رو انجام ندین باعث شدید پوستتون به مرور زمان خشک و پوسته پوسته بشه و در نتیجه بیشتر در معرض آسیب و التهابات قرار میگیره.
از طرفی این کم آبی پوست میتونه خیلی از عوامل مثل اگزما و التهابات پوستی رو دتر کنه و یا حتی اگر پوست چربی و مستعد آکنه ای دارین باعث میشه چربی پوست خیلی بیشتر بشه و در نتیجه شما بیشتر از همیشه دچار جوش و آکنه بشین.


بیشترین و اصلی ترین فواید آبرسانی پوست:

فواید آبرسانی پوست
  1. آبرسانی باعث میشه که خاصیت ارتجعی پوست بهبود داده بشه و این سبب میشه که ظاهر چین و چروک از بین بره و یا اگر خطوط خیلی عمیق هستن آبرسانی پوست اون هارو کاهش میده و از بوجود اومدن خطوط جلوگیری میکنه.
    یکی از راه هایی که بتونید متوجه بشین که پوستتون نیاز به آبرسانی داره و یا اینکه خاصیت ارتجاعیش رو از دست داده یا نه اینه که پوست رو نیشگون بگیرین ، اگر پوست به حالت اولیه برنگشت و یا خیلی دیر برگشت باید بدونید که پوستتون به شدت کم آبه و نیاز به آبرسانی داره.

    فواید آبرسانی پوست

  2. پوستی که دهیدراته و کم آب باشه خیلی بیشتر در معرضِ اشعه های ماورابنفش قرار میگیره و آسیب میبینه پس برای یکی از راه ها برای جلوگیری از این آسیب هااستفاده از آبرسان هست.

    فواید آبرسانی پوست

  3. آبرسان ها کمک میکنن میزانِ ترشح چربی پوست به تعادل برسه. میدونید که چربی زیاد باعث بوجود اومدن جوش و منافذ روی پوست میشه، با هیدراته و آبرسانی کردن پوست از چرب شدن پوستتون جلوگیری میکنید و اون رو به تعادل میرسونید.

    فواید آبرسانی پوست

  4. هیدارته کردن باعثِ تقویت کلاژن پوستی میشه و در نتیجه شما درکنارِ نوشیدنِ آب ، خوردن خوراکی های مقوی و آبرسان باید از محصولاتِ آبرسان پوستی استفاده کنید که این سبب میشه پوستتون ظاهر جوان تری داشته باشه، پس یکی دیگه ار فواید آبرسانی پوست جوان سازی پوست هست.

    فواید آبرسانی پوست

  5. پوستی که هیدراته باشه برای دفاع از خودش مجهزتر هست و این با کمکِ آنتی اکسیدان هایی که بهش جذب میشه امکان پذیره.


  6. علاوه بر استفاده از محصولات پوستی شما باید ، روزانه به میزانِ مناسبی آب بنوشید این باعث میشه که سموم بدن از طریق این آبرسانی عمیق خیلی خوب دفع بشن.

    فواید آبرسانی پوست

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده:

هر دوی این محصولات مناسب برای ایجاد سلامتی در پوست هستن. اما عملکرد این دو تا به هیچ عنوان یکسان نیست. آبرسان ها برای اضافه کردن آب به پوست هستن اما مرطوب کننده ها با اضافه کردن لیپیدها یا یک سری روغن های مفید برای جلوگیری از خشک شدن پوست مناسبن. درواقع اگر پوست خیلی خیلی خشکی دارین ابتدا آبرسانی برای جذب هیدراتگی به پوست و بعد مرطوب کننده برای حفظ این رطوبت و آب جذب شده به پوست، نیاز هست.

و در کنار همه این ها حواستون باشه که موقع حموم رفتن و چه موقع شستن پوست به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید، آب داغ فقط باعث میشه چربی و رطوبت طبیعی پوست از بین بره.
برای آشنایی با بهترین محصولات میتونید بهترین سرم آبرسان صورت رو بخونید و با محصولات آشنا بشین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران